Blije Bijen van GoodBeeGold
Jaar: 2025
Klant: GoodBeeGold
GoodBeeGold is een nieuw merk dat zich richt op de retail en staat voor pure, ambachtelijke honing van topkwaliteit, rechtstreeks van de imker. Het assortiment omvat honing, honingwijnen, hakhoning en honingkoeken – een perfecte mix van traditie en innovatie. Samen met imkers wereldwijd levert GoodBeeGold duurzame, natuurlijke honing met respect voor bijen en biodiversiteit.
Werkzaamheden
01
Productontwikkeling & Smaakprofielen:
AI-analyses van verschillende consumentendata bronnen heeft geholpen bij het samenstellen het assortiment van honingsoorten en smaakcombinaties voor honingwijnen en hakhoning.
02
Contentcreatie & Marketing
AI is ingezet om te ondersteunen bij het ontwikkelen van pakkende productbeschrijvingen, advertentieteksten en SEO-geoptimaliseerde content, wat de online vindbaarheid en conversie verhoogt.
03
Visuele creatie & branding
We hebben de concurrenten eerst bestudeerd en geanalyseerd. Met AI-gegenereerde beelden, video’s en met ondersteuning van AI gemaakt mockups is het merk tot leven gebracht, van productvisualisaties, huisstijl, beursmateriaal, tot dynamische marketingcampagnes.
04
Personalisatie & klantvoorkeuren
Door AI-aangedreven analyses begrijpt GoodBeeGold beter wat klanten zoeken en kunnen aanbevelingen via verschillende kanalen worden afgestemd op individuele voorkeuren. Dankzij de inzet van AI combineert GoodBeeGold authentieke ambacht met slimme, datagedreven innovatie, waardoor het merk toekomstbestendig en concurrerend blijft.
Research en Positionering
Doelgroep Definitie; oa. marktonderzoek, interesses, koop zoekgedrag, intent, triggers en visualisatie.
Assortiment
Categoriën



Assortiment: Honing, Hakhoning, Mede en Honingkoek
Product overzicht
Online
Website / E-commerce & Social


Folder

Point of Sale
Visuele stijl
Product settings

Sfeer

Beurs: Promotie uitingen voor digitaal scherm