Swiss Sense in beweging.
Jaar: 2025
Klant: Swiss Sense
Swiss Sense wilde hun bedden tot leven brengen met sfeervolle video’s, inclusief mensen om de beleving compleet te maken. Daarnaast wilden ze hun bestaande beeldmateriaal uitbreiden en versterken. Tijdens de eindejaarscampagne ondersteunde ik het creatieteam en deelde mijn expertise, zodat ze deze content nu zelf kunnen creëren.
Diensten
01
Product presentatie
Produceren van veschillende video templates met boxspring, mensen in bed (verschillende doelgroepen) en actie panels.
02
Media library
Verrijking van media library om te kunnen variëren, makkelijk te kunnen testen en hebben van meer keuzemogelijkheid.
03
Wintersale campagne
Ontwikkelen van het lead-campagne beeld voor de jaarlijkse Wintersale campagne. Bedenken en uitwerken van concepten en het uitwerken van het gekozen concept in verschillende formaten voor social, display en de website.
04
Kennis
Onderzoeken en ontwikkelen van verschillende werkwijzen zodat het creatie team van Swiss Sense de werkzaamheden zelfstandig kan uitvoeren.
Asset verrijking
Disclaimer: veel van het getoonde materiaal zijn concept voorbeelden. De werkelijke output zie je natuurlijk terug op de verschillende touchpoints van Swiss Sense.
Humanizing
Origineel
Output
Origineel
Output
Video

Origineel
Output
Product
Origineel

Output
Visuals

Origineel

Output
Lead campagne
De leadcampagne was onderdeel van de Winter Sales 2024. Learning werden meegenomen en tijdens de conceptfase werd Generative AI ingezet om de visualisatie van ideeën te versnellen. Het uiteindelijke campagnebeeld is een collage van productfotografie, stockbeelden en AI-gegenereerde visuals.

Kerstgroet
Deze video is het resultaat van een serie aan experimenten van nieuwe mogelijkheden die in RunWayML gelanceerd werden en viel buiten de opdracht vanuit Swiss Sense. Het is dus niet geen officiële Swiss Sense uiting, maar valt onder de categorie ‘fan movie’.